Lokalna Grupa Działania „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” informuje, że ogłasza nabór nr 9/2017 wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność, na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD w terminie od 15.05.2017 do 29.05.2017r. do godziny 15:00

Zakres tematyczny naboru: Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej

Zakres tematyczny jest zgony z § 2 ust. 1 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 z późniejszymi zmianami.

  • Limit dostępnych środków w ramach naboru : 500 000,00 zł
  • Wysokość pomocy: od 50 000,00 do 300 000,00 zł (jednostki sektora finansów publicznych: bez limitu)
  • Intensywność wsparcia:

- jednostki sektora finansów publicznych: 63,63% (przy czym pozostały wkład publiczny (36,37%) stanowi wkład wnioskodawcy)

- beneficjenci inni niż jednostki sektora finansów publicznych: nie więcej niż 100%

- podmioty wykonujące działalność gospodarczą, do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej: nie więcej niż 70%

  • minimalne wymagania: należy uzyskać 60% punktów uzyskanych wg kryteriów ocen LGD
  • Forma wsparcia: refundacja

Cele LSR planowane do osiągnięcia w ramach naboru:

Cel ogólny 2.0 Poprawa jakości przestrzeni na terenie LGD jako otoczenia dla procesów gospodarczych i społecznych

Cel szczegółowy 2.1. Poprawa estetyki przestrzeni publicznych i jakości infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej

Przedsięwzięcie 2.1.3. Urządzanie i porządkowanie terenów zielonych, parków i innych miejsc wypoczynku

Miejsce i tryb składania wniosków: wnioski należy składać osobiście i bezpośrednio w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”, ul. Plac Wolności 2, 62-530 Kazimierz Biskupi w terminie wskazanym w ogłoszeniu – od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia biura.

Wnioski należy złożyć:

  • w wersji papierowej w 2 egzemplarzach
  • w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach
  • w 2 opisanych segregatorach

Szczegółowe informacje dotyczące naboru, w tym wzory formularzy o przyznanie pomocy wraz z instrukcjami wypełnienia, kryteria wyboru projektu przez LGD określone w LSR, w tym kryteria, na podstawie których ocenia się uzasadnienie realizacji projektu w ramach LSR oraz wykaz dokumentów niezbędnych do weryfikacji spełniania kryteriów wyboru projektów określonych w LSR, formularze wniosków o płatność oraz formularze umów o udzielenie wsparcia dostępne są w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” i na stronie internetowej www.ludzieijeziora.pl w ogłoszeniu o naborze oraz w zakładkach „Wnioski do pobrania”
i „Dokumenty LGD”.

 

Dodatkowych informacji udzielają pracownicy biura:

Marta Błaszczyk, Karolina Filipiak i Katarzyna Przygocka – Kurowska.

Aby uniknąć oczekiwania na poradę – umów się wcześniej telefonicznie pod nr: 63 240 26 03, 724 548 853

Dokumenty do naboru 9/2017:

  1. I.Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej:

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z)

  • Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) - wersja 2z - otwórz
  • Wniosek o przyznanie pomocy (.excel) - wersja 2z - otwórz
  • Generator Wniosku - otwórz
    Uwagi dotyczące generatora wniosku proszę przesyłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uwaga powinna zawierać dane kontaktowe zgłaszającego, opis problemu wraz ze zrzutem ekranowym (pint screen)

2)Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z) zaktualizowana 23 listopada 2016 r. - otwórz

3) Biznesplan (wersja 2z)

  • Biznesplan (.pdf) - otwórz
  • Biznesplan (.docx) - otwórz
  • Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (.pdf) - otwórz

4) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa

5) Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa - otwórz

6) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 2z)

  • Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) - otwórz
  • Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 3 zasady konkurencyjności wydatków (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 4 wskaźniki procentowe do obliczenia wartości kar administracyjnych za naruszenie zasad konkurencyjności wydatków w ramach PROW 2014-2020 (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 5 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 5 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (pdf.) - otwórz

7) Formularz wniosku o płatność (wersja 2z)

  • Wniosek o płatność (.pdf) - wersja 2z - otwórz
  • Wniosek o płatność (.excel) - wersja 2z - otwórz

8) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 2z) - otwórz

9) Narzędzia pomocnicze:

  • Wyliczanie momentu bazowego (.excel)

II. Dokumenty dodatkowe i załączniki:

1.9/2017 informacja o dokumentach dodatkowych - otwórz

2.9/2017 załącznik nr 1 - Oświadczenie o wpisywaniu się operacji w realizację celu ogólnego, celu szczegółowego, przedsięwzięcia zapisanego w LSR - otwórz

3.9/2017 załącznik nr 2 - Uzasadnienie poszczególnych kryteriów - otwórz

4.9/2017 załącznik nr 3 - Oświadczenie o udostępnieniu danych osobowych- otwórz

5.9/2017 Planowane do osiągnięcia w wyniku naboru numer 9/2017 cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki. - otwórz

6.9/2017 opis segregatora - otwórz